16 Ekim 2016 Pazar

Aklımdan Geçenler

Aklımdan Geçenler

Merhaba ben katolik imam. Şuan başım ağrıyor. Nedenini bende bilmiyorum. Üşütmüş olabilirim. Bu aralar içimde bir sıkıntı var. Bu sıkıntının ne olduğunuda bilmiyorum. Hayatım nedense hiç bir zaman yolunda gitmedi gitmiyorda. İstedğim hiç bişey olmadı. Hep işler ters tepti. Çok şanssızım. Korkuyorum ben ileri ki zamanlarda belki evlenirsem aileme bakamamaktan. neden mi çünkü şuan bir işim yok. Tamam bir işe girer çalışırım ama maaşlar belli. Asgari ücret ile bu zamanda ev geçindirmek gerçekten çok zor. çevrenden biliyorum. Ben zengin değilim. Dedemde zengin değilmiş ki bizlere de kalsaydı şöyle güzel miraslar falan. Altımızda araba ile gezseydik. Kim istemez ki demi. :) yada babam zamanında okusaymış belki memur olurdu yada güzel bir iş kurardı şuan bizede yardımcı olurdu. Ama benim gözümde para falan yok. para olmasa da olur. Ben paragöz bir insan değlim hiç bir zamanda olmadım. 

Dedimya asıl korkum aileme bakamamaktan. Şuan ki ailem içinde değil. Kendi ailem için. Çünkü bizim peder emekli olur yaşar gider. Ama ben hayatımı kendim kurmam lazım. Babam her zaman bizimle olmayacak çünkü her nefis bir gün ölümü tadacaktır. O yüzden babaya anaya güvenmek yersiz bence. Mesleğim var. Grafik tasarım okudum. Anlıyorumda bu işlerden. Ama askerlik yapılmamış. O yüzden rahatça çalışacağım bir yer yok. Askerliği yapmamız gerekiyor. Ben biraz kafamda planladım aslında. Şu sınavları bitirdikten sonra bir işe girer çalışırım askerlik için biraz para biriktiririm. Daha sonra askerden gelince şöyle belediye de bir yer bulup çalışsam ne güzel olmaz mı. Çok iyi olur bence. Çünlü daha öncede dediğim gibi asgari ücret ile aileme bakamam. 

Şuan internet üzerinden para kazanma yollarına bakıyorum. Aslında bu konu ile bir çok araştırmam oldu. Ama o işler ile de aile geçindirmez. Çünkü sürekli bir getirisi yok. Benim için önemli olan aylık en az 2000 TL getirisi olan bir iş. Bence garanti olan herkesin rüyalarına giren google adsense'dir. Adsense onaylanmış bir hesabım olsa diğer sitelerim ile bağlantı kurar düzenli olarak para gelir bana. Tabiki başka bir işte de çalışmam gerek. Sonuçta sanal ortam bu ne zaman ne olacağı belli olmaz. İnşallah bu blogu adsense onaylarda hiç olmazsa içimdeki korkuları biraz da olsa yenebileyim. Yoksa halim harap benim.