14 Ekim 2016 Cuma

Sohbet Muhabbet 1

Sohbet Muhabbet 1


Merhaba arkadaşlar ben Katolik İmam Bugün sizlerle kupon olmadan sadece sohbet niteliğindedir makale yazacağım.    Aslında yazacağım dediğime bakmayın Çünkü şu an Bu satırları Google sesli yazma aracı ile yazmaktayım şu an Facebook'ta gezerken sadece konuşuyorum ve araçta işini yapıyor şu an . Şu an Facebook'ta dolanıyorum ya gerçekten Facebook'undan artık dikkatten bir kalır yanı kalmadı çünkü her yerde artı 18 içerikler her yerde mide bulandırıcı içerikler şu anda Facebook ana sayfasında gezerken bir tane fotoğraf gördüm adamın kafası yarılmış adam gitmiş otoğrafını paylaşmış İğrenç ya iğrendim şu an var ya ne biçim insanlar var anlamadım ki. Şu anda da bir durumu Gördüm Hemen atayım li Kırlı Erzurum'da bir vatandaş evli ve 5 çocuk babası daha önce iki kere İstanbul zabıta ekiplerince tezgahı kırıldı sizin ekmeğiniz de oynansa sizde ayetteki vermezsiniz yazıklar olsun 15 Temmuz günü meydanda olan bu Gazi ağabeyi Canım bu kadar yanmamıştı yazıklar olsun gereği yapılana kadar paylaşım not orada önce yeteneklerinin aynısını onlara iade ediyorum şu an fotoğrafa bakıyorum adam yerde yatıyor kafası yarılmış ve yerde acayip derecede kan var Bu ne biçim bir şeydir hala Türkiye düzelmedi mi arkadaş halen seyyar satıcılara Yapılan bu işkence nedir ya ne zaman duracak bunlar artık buna Kim dur diyecek ir tarafta Şehitler bir tarafta IŞİD bir tarafta PKK bir tarafta daeş bir tarafta içimizdeki şerefsizler.


    öbür tarafta da diğer teröristleri yetmiyormuş gibi bir tarafta da resmi servisleri geziyor Neden resmin teröristler zabıtalar Yani sen hiç utanmıyor Koskoca adam dövmeye hakaret etmeye ya sen sen kendine değil aslında Türkiye Cumhuriyeti'ni temsil ediyorsun Oradan Sen belediye implant kendini orada sen Türkiye Cumhuriyeti'ni temsil ediyorsun arkadaş hiç utanmıyor musun yani başkası başkası görse şu an bu resimleri bu durumu Yani başkası dedim Yurtdışından birisi diyeceklerim Türkiye halen gelişmemiştir o kadar turist geliyo ülkemize bu gibi durumlara görsem ben bile gelmem yani bir turist olsam ben bile derim Yani Türkiye Artık yaşanacak bir yer değil.  ya da Bu gibi kişileri bu gibi zabıtaların ne kadar sürecek ne kadar Küfür etsek ne kadar hakaret etsek az gelir ki anlamazsın zaten bu zabıtaları bu gibi işkenceleri yapan insanlar da zaten Duygu kalmamıştır duygu yoksunu bu kişiler ne aile yararına millet yararına hiçbir şey yapmaz sadece önüne gelin kişilere zarar verir ve hayatına devam eder Kahrolsun Bu kişiler


                    Evet Facebook ana sayfasında gezinmeye devam ediyoruz bakıyoruz. Az önce konuştuğumuz konu hakkında bir kişi daha durum paylaşmış ve demiş ki ekmek parası için çalışan çalmayan çıkmayan bir tatlıyı 15 kişi birden dövmek neyin nesidir Ulan adi şerefsizler bir an önce bulunup bunu yapanların görevlilerden uzaklaştırılması gerekmektedir kardeşim görevden uzaklaştırma bunların içini düzeltilmeye yetmez düşünceleriniz etmeye yetmez aynısını Bu kişiler yapacaksın ki bunlar da görecek nedir ne değildir karşısındaki insanın Nasıl bir acı çektiğini kendisinde görmesi anlaması lazım idden İçim acıdı şu an arkadaşa.  yani kendisini benim kendi yerime koydum Şu an ben orada bir satış yapacağım 15 kişi de beni gelip derse ağzımı burnumu kısa Ya bırakın acı çekmeyi utanırım ya o yaşta dayak yemek oda O yaşta o sokak ortasında diğer insanların gözünde büyük gözünden düşmek çok yazık cidden çok yazık ne dersek ne yapsak az gelir bu gibi şeylerin daha çok yaşanmadan bitmesi dileğiyle arkadaşlar.


bu arada birisi yemek fotoğrafı paylaşmış ciğer sote Benim işim adlı bir fotoğraf paylaşmış Valla benim şu an karnım acıktı onu görünce ama durumun var hemen giderim dolaptan birkaç yemek yerim Karnını doyururum ama bir başkası görse bu fotoğrafı yani bu durumu olmayan bir kardeşimiz bir abimiz sokaktadır karnı açtı sokakta kalmıştır Almanya parası yoktur ailesiyle arası bozuktur bu resmi göster şu an işe gidecek evliyim kötü olacak yani şimdi günah değil mi böyle fotoğraflar paylaşma Ben daha önce de bir durum paylaşmış duasında Ramazan günü böyle fotoğraflar paylaşmayan diye durumu olmayanlara bari Yapmayın etmeyin diye ne aslında insan bir şeyi bırakın islam dininde seni zaten bilirsiniz ki bu tarz fotoğraflar paylaşma paylaşmayı bırakıp alanı başkasıyla Duyurma başka bir sosyal medya aracılığıyla Duyurma Günahtır zaten ama Bunu paylaşın insanları Zaten bildiğim üzere Müslüman diye geçiniyorlar ama hala islam bizi şeyler yapıyorlar ki kaldı ki günümüzde zaten dini gerektirdiği şeyleri 44 yapan bir insan Ben daha pek göremedim açıkçası Herkes Kendi kafasında kendini yaratmış gibi bu arada başka bir arkadaşı görüyorum kirpi olurmuş adı ve şöyle bir durum paylaşmış bayan Sende mi oldun Ayan paşam Sende mi oldun yaşam Bu ne biçim bir yazıdır ben bile anlamış değilim arkadaş ve adı kirpi Onur dediğim gibi ve şu an tipini de hiçbir andırıyor yani saçın yüz tarafı var ön taraftan kalkıp bırakmış saçının sol tarafı sıfır kesilmiş F harfi gibi bi şekil yapmaya çalışmış arkadaş tipsiz Yanakları bölüp saç tıraşından anlamış yerim arkadaş ses verilecek olan başka bir şey değil geziyoruz Facebook'ta gezinmeye devam ediyoruz arkadaşlar bakalım kimler daha neler paylaşmış acebook ana sayfası İlk defa bu kadar normal görüyorum Arkadaşlar daha önceki yorumları gör Senin şaşırdınız yani değişik değişik pozlar değişik değişik yerler iğrenç fotoğraflar Bu arada sigara miktarı birazdan Kendimi yorgun hissediyorum Aslında Sigaram olsa Biraz da oturdum da aklıma sigara geldiği için belki uyursam aklımdan uyumam lazım yoksa ben kafayı yerim şimdi ah keşke bir sigara olsa da içsek

         Aslında şu an aklımda sigara yaktıran Facebook ana sayfasında gezerken bir arkadaşın paylaştığı fotoğrafı gördüm ağzında sigara vardı o yüzden aklıma sigara geldi bakın işte az yüzde yemekten bahsetmiştik aynı durum Buna da geçerli arkadaşlarla suyunuz öyle değişik değişik fotoğraflar adamın asabını bozuyorsunuz ya Barış Manço de fotoğraflarını kardeşlerine diye Şimdi aklıma sigarayı getirdi O fotoğraf şimdi beni arkadaşı hakaret mi edeyim. Bu arada bir fotoğraf dikkatimi çekti fotoğraftaki çocuğun yüzü resmen Bulanık yani çocuk kafasını sağa sola hareket ettirirken çekilmiş bir resim o tarafta diğeri diğeri kalan bölümleri çok net sadece kafası bulanan sağa sola hareket ettirirken herhalde çekilmiş bir fotoğraf Ama arkadaş niye halen paylaşmakta ısrar etti onu anlamış değilim Sen bu fotoğrafı niçin paylaştı herhalde çocuğun Üstündeki tişörtü reklamını yapmak için herhalde Çünkü çocuğun üstündeki Özçivit marka bir Sweet olduğu için herhalde sponsor oldu sirkenin reklamını yapıyoruz da bak Yine bir sigara resmi daha arkadaş bu nedir ya da ağzından burnundan çıkıyor fotoğraflar kişiler tarafından fotoğrafları bir tarafta Küfürsüz bir taraftan da ne bileyim fotoğraf.