30 Ekim 2016 Pazar

Adult Site Açmak İstiyorum

Adult Site Açmak İstiyorum

Merhaba arkadaşlar ben katolik imam bugün adult site açmak isteyen arkadaşlar için bir kaç satır yazı yazmak istiyorum. Tamam para kazanmak istiyorsunuz. İllaki bir site açmakta istiyorsunuz. Çünkü kafanızdaki plan şudur : Siteyi açarım, reklamı alırım ve paramı kazanırım. Ve sitenin kategorisi de adult olsun ki daha hızlı ilerleyelim ve paramızı daha çabuk kazanalım. Evet bu çok güzel bir şey kulağa da hoş geliyor. Bunu nereden çıkardın nerseniz çünkü bende aynı düşünce ile hareket ederek bu anlattıklarımı yaptım. Hemen arkadaş ile anlaşarak domain ve hostu ayarladık. ve hemen ücretli bir temayı modifiye ederek. CSS kodları ile birebir aynısını yaptım. Çok ta muhteşem oldu. 

Tasarım bootstrap ve css ile çok güzel ve yeni modaya uygun birşeydi. SEO ayarlarını da yaptım on numara oldu. Siteye lazım olan videolarını da bir bot yaparak diğer sitelerden çektim. Ohh herşey tamam. Ama siteye gelen yok giden yok. Diğer sitelere bakıyorum hitleri bayağı yüksek sanki adam site içerisinde bedava şeker dağıtıyor. :) Dedim abi bizde neden birşeyler yok. Sonra biraz araştırma yaptım. Diğer sitelerin kodlarını inceledim baktım çoğu wordpress temalı ve içerisine de seo pack eklentisini kurmuşlar. Tama ama bende seo ayarlarını yaptım hemde bahsettiğim siteler ile karşılaştırdığımda benim sitem daha çok puan alıyordu. Sonra alexa değerlerine bakayım derken birde ne göreyim. Adamlar 200 küsür siteden backlink alıyor. 

Backlink nedir derseniz diğer sitelere sizin sitenin adı ve arama motorlarında çıkmak istediğiniz kelimenin yazıldığı ufak bir kod parçasıdır. Bir nevi diğer siteler sizin sitenin reklamını yapıyor. Ama biraz daha işin içine girdiğimde gördüm ki bu siteler backlink değil hacklink almışlar. Peki hacklink nedir derseniz. Dediğim gibi backlink site sahibinin bilgisi dahilinde kendisinin siteye yerleştirdiği kod parçasıdır. Hacklink ise bunun tam tersidir. Site sahibinin bilgisi olmadan siteye illegal yollar ile sokulmuş (yerleştirilmiş) kod parçasına denir.  Hacklinkler ise daha çok alexa değerleri yüksek sitelere ve resmi olarak geçen devlet kurumlarına ait sitelerden  yapılır. İyi de devlet sitelerine adam nasıl kendi sitenin baklink kodunu yerleştiriyor derseniz. Orası artık neredeyse ayrı bir uzmanlık alanı olmuş kimileri için. Parasını ödeyen o tür sitelere sizin sitenin kod parçasını yerleştiriyor.

Yani işin özeti arkadaşlar sizin adult video izlemek için arama motoruna yazdığınız kelimelerde çıkan siteler çoğunlukla bu illegal yöntem ile buralara gelmiş sitelerdir. Burdan şunu çıkarabilirsiniz, adult site açıp para kazanmak istiyor iseniz haclink için biraz para ayırmanız lazım ki diğer sitelerin arasına yerleşebilesiniz. Ben 2 ay oldu halen zar zor çıkıyorum. Çünkü benim sitemde backlink yok. 

Eskisi gibi değil bu işler malesef. İşler çığrından çıkmış.