14 Ekim 2016 Cuma

Kolay ve Basit Adımlar İle Hack Yapın

Kolay ve Basit Adımlar İle Hack Yapın

MOBİL

Merhaba arkadaşlar bugünkü konumuz kolay ve basit adımlar ile hack yöntemleri. Aslında hack dediğimiz zaman böyle gizemli ve kodlar ile yapılan değişik şeyler gelir aklımıza ama dediğim gibi basit anlamda yapılan bu yöntemler sizin bildiğiniz gibi karmaşık ve gizemli değil. Tamam karmaşık kelimesini anladık da gizemli değil ne demek ? Hemen açıklayayım buradaki asıl anlatmak istediğim şey şu ;

         Karşıdaki kişi sizin yaptıklarınızdan haberi olacak. Mesela örnek olarak arkadaşınıza bir program yükleteceksiniz. Neyse konumuza dönelim anladığınızı varsayıyorum. Ama konunun sonunda bana demeyin iyi de bu yöntemleri herkes yemez. Bu sizin karşıdaki insanı kandırma becerinize kalmış birşeydir. Benim yapacağım bişey yok. Evet başlayalım. 

       İlk önce vereceğim program ismi Airdroid. Bu programın çalışma mantığı şu şekilde aslında programı yapan kişiler telefonlarınızı bilgisayar ile kullanabilmeniz için tasarlamışlar. Şöyle ki siz telefonunuza bu programı yüklüyorsunuz ve bilgisayar üzerinden cihazınıza bağlantı kuruyorsunuz ve telefonunuz önünüzde oluyor bir anlamda. Programın çalışma mantığı bu yönde. Peki bunu siz arkadaşlarınıza nasıl yükletiriceksiniz . Bu sizin hayal gücünüze kalmış bişeydir. Herkes farklı farklı senaryolar çizebilir kafasında buna bişey diyemem. Ama bir şekilde yükletin veya kendini müsait bir zamanda elinize alın cihazı ve kendiniz yükleyin. 
    
      Programı cihaza, cihazdan kastım android olan her türlü cihaz olabilir, yükledikten sonra hemen bir hesap oluşturun ve giriş yapın daha sonra programın ayarlarında ki bildirimleri kapatın ki siz bilgisayardan her giriş yaptığınızda bildirim gitmesin karşı tarafa. Şimdi siz yüklediniz giriş yaptınız. Tamamdır artık işiniz bitti. Şimdi geriye sadece cihaza bağlanmak kalıyor. Hemen bilgisayarınızdan web.airdroid.com adresine girin. Ve oluşturduğunuz hesaba giriş yapın. Biraz bekledikten sonra cihaza bağlantı sağlayacaksınız. Ve artık telefon sizin elinizde istediğinizi yapabilirsiniz. İsterseniz fotoğraflara, mesajlara, rehbere ,gelen arama kayıtlarına,dosyalarına ve en önemlisi de cihazda bulunan kameralara bağlanabilirsiniz. Tabiki bunlarla da sınırlı değil.  İsterseniz mobil cihaza gizlice dosya yükleyip dosyalarını indirebilirsiniz. Bu tamamen sizin elinizde olan birşey. He unutmadan hatırlatmamda fayda görüyorum.  Cihazın kamerasına bağlanmak için programın yüklü olduğu cihaz üzerinden programı sosyal medya hesaplarından birinde paylaşmanız gerekebilir. Çünkü açtığınız hesap ücretsiz bir hesap olucaktır ve ücretsiz hesaplarda bu özellik kapalı olabilir. Dİğer ekstra özellikler için şirketin farklı premium paketleri var. Dilerseniz istediğiniz paketi satın alabilirsiniz.

            Bilmiyorum piyasada bu tür işleri yapan farklı programlar var mı Ama benim şu anda Kullanmış olduğum bu programdır Bundan başka programda pek tavsiye etmiyorum Çünkü bu program daha stabil çalıştığına inanıyorum diğer programlardan. Ve bu programda bulunan özellikleri diğer şirketlerinin yapmış olduğu programlar da ben göremedim yani vardır Bu özellikleri diğer şirketlerin yapmış olduğu programlar da ama bu web AirDroid şirketinin yapmış olduğu programda diğer şirketlerin yapmış olduğu programlar toplu hali gibi düşünebilirsiniz yani piyasada bulunan bütün özellikler tek bir program adı altında toplanmıştır. ve bu yüzden ben Android programını her zaman diğer programlardan daha bir üstün görmüşümdür.  ve bu yüzden bu makalenin konusu Aslında web AirDroid.  onun başında da söylediğim gibi Bu programı nasıl amacı mobil cihazınızı bilgisayarınıza eş değiştirip işlemlerinizi daha hızlı gerçekleştirmek...

Ama gördüğüm kadarıyla çevremizdeki bazı insanlar diğerlerine göre çok daha meraklı oldukları için internet ortamında farklı bilgisayarlara nasıl girilir telefonlara nasıl bağlanılır WhatsApp mesajları nasıl okunur gibi değişik değişik aramalara koyuluyor.  ve çoğunun arama sonucu hüsranla sonuçlanıyor Çünkü bu gibi konular çok kişi tarafından gizlemekte yayınlanmamaktadır Çünkü toplum güvenliği için Aslında bu gerekli bir şeydir Ama benim düşüncem diğerlerine göre biraz daha farklı olduğu için ben Bu satırları şu anda yazmaktayım.
Çünkü herkes ister bir şeyler yapmak bilgi paylaşmak birliklerine başkalarıyla paylaşmak bilgi alışveriş yapma Ben de bu yüzden bu tarz konuları açmaya karar verdim.  Aslında İşin özü şu ek dünyasında da belki duymuşsunuzdur veya başka bir alanda bilgi paylaşmak içindir diye çok ile uğraşan insanlar aslında bu sözün arkasında Ordu durdukları için bir başkasının bilgilerini İnternet ortamında paylaşma gereği duyarlar. Bence de bilgi paylaşmak içindir aslında ama dediğim gibi hack uğraşan Bazı insanlar Çok gizli tutulan belgeleri fotoğrafları devlet sırlarını gün yüzüne çıkarmaya çalışıyorlar Aslında bu biraz Zararlı olsa da yine dediğimiz gibi bilgi paylaşma içindir sözünün arkasında durdukları içindir.  Tabii ki devletler de bu gizli gizli belgeleri belki Bizimki iyiliğimiz için saklıyor olabilirler.

          ama ne olursa olsun bilgi paylaştırmak içindir Bence devlet veya kişi veya kurumlar Bence yükseleni bizde insanlardan gizleyemezsin her şeyi olduğu gibi anlatmaya çalışın veya arkamızdan iş çevirmesin.  eyse arkadaşlar ben Katolik İmam Bugün de bir makalenin sonuna gelecek Dediğim gibi ben makaleleri Aslında sizin için yazmıyorum Google adsense  İçin Yazdığımı söylemiştim o yüzden pisi Pek kafama takmıyorum okuyan okuyor okumayan okumaz Benim umrumda da olmaz zaten herkes kendi işine baksın.